Наградите за интерактивен маркетинг IAB MIXX Awards са еталон за постижения в дигиталния бизнес по целия свят. Те оценяват дигиталния професионализъм, който работи както за компаниите, така и за обществеността.

Заявките и участниците тази година са с 20% повече от миналогодишното издание, а сред най-желаните и популярни категории са „Ангажиращa кампаниq” (Engagement Campaign, “Инфлуенсър маркетинг кампания” (Influencer Marketing Campaign), “Креативно представяне” (Creative Performance) и “НПО и казуи” (Non-profit), където отчитаме и най-висок прогрес спрямо предходната година. Международното жури забеляза и изрази своето високо одобрение, че тази година масово кампаниите имат социално-отговорна насоченост, каза Александър Хинков, Изъплнителен директор на IAB България.

Журито, което оценява кампаниите за интерактивен маркетинг е съставено от водещи експерти от Европа и САЩ с творчески и стратегически опит, а спазването на правилата на конкурса бе проселедено от техническа комисия, в която участват български професионалисти от комуникационната сфера.

Финалистите в тазгодишното издание отразяват реалността в дигиталния маркетинг в България. Всички кампании, които ще се борят за отличия може да открието на сайта на www.mixx.bg. Победителите ще бъдат наградени на специална церемония на 20 май, а на 15 май маркетинговите експерти могат да вземат участие във Фестивалната програма на форума, която ще бъде проведена онлайн.

В нея ще се включи част от журито - Сандра Болд (Председател на журито), Иван Брозович, Оксана Гончар, Мариана Рейс и Славка Еберхарт, които ще разкажат истории от своя опит и ще споделят с аудиторията послания от работата си в сферата на дигиталните комуникации, маркетинга, технологиите и разказването на истории.

Всички, които желаят да се включат в Церемонията и Фестивалната програма, могат да закупят билети от уебсайта на наградите.

IAB MIXX Awards 2025 е 11-то поредно издание на престижните награди, организирани от мрежата на IAB в България. Конкурсът отличава най-добрите кампании в сферата на дигиталните комуникации и интерактивния маркетинг, които поставят тенденциите за цялата индустрия и утвърждават стандартите за комуникация и реклама в дигитална среда.

IAB Mixx Awards 2025 се провеждат с официалното партньорство на A1, bTV, 24 часа, eTarget, Coca-cola, Domain Boyar, Nitram, ProDesign.